Vakar laimīgi noklausīta pēdējā lekcija universitātē, un tagad jāķeras pie domām par maģistra darbu. Tēma ir aptuveni skaidra, bet nav precīzi definēta. Ir ideja koncentrēt uzmanību uz B2B attiecībām un pētīt, kā lai panāk klienta lojalitāti. Lielākā problēma gan B2B, gan B2C attiecībās ir fakts, ka klienta apmierinātība vēl nenozīmē viņa lojalitāti, kas savukārt sekojoši nozīmē - kad būs kāds vilinošāks piedāvājums, klients pāries pie cita pakalpojumu sniedzēja. To mēs redzam tagad un tepat Latvijā pēc mobilo telefonu operatoru klientu migrācijas.
Viens no Ogivly komandas top menedžmenta pārstāvjiem Rohit Bhargava savā blogā ļoti precīzi apraksta, kas ir vajadzīgs, lai klientu padarītu par lojālu: "A small part of that may be your customer service. A greater part is whether your product or service actually delivers. The rest depends on the personality of your brand and whether it gives people a sense of belonging and participation that makes them unlikely to switch no matter what else comes along." Lūk par to būs mans maģistra darbs :) Un viens no labajiem piemēriem, lai cik tā pieminēšanu nebūtu apnicīga, būs Apple :)
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru