eMarketer komentārs: "The Internet's share of total media ad spending is rising by at least 1 percentage point every year. Simply put: Marketers are spending more on Internet ads, while spending less on advertising in other media, such as newspapers, radio and magazines. Furthermore, eMarketer projects that the online share of ad dollars will continue to grow, rising from nearly 10% this year to slightly more than 15% in 2013."
Google joprojām ir nozīmīgākais spēlētājs meklētāju vidū - pieder 72,3% tirgus 2009. gada 1. ceturksnī, kas ir aptuveni 0,9 procenti salīdzinājumā ar periodu iepriekš.
Kas attiecas uz auditoriju, cilvēkiem kļūst aizvien svarīgāka iepirkšanās internetā. Piederība zīmolam vai tā apzināšana vairs nav tik svarīga, kas nozīmē arī izmaiņas daudzu uzņēmumu reklāmas stratēģijās. Arī meklētājos izmantotie atslēgas vārdi atspoguļo aizdomas par patieso situāciju tur - ārā. Piemēram, ja tika meklēta informācija par ceļojumiem, vieni no biežāk tiek izmantoti vārdi "lēts" un "atlaides".
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru