Aprīlī notika tāds ievērības cienīgs pasākums kā Ņujorkas autošovs. Vairāki automašīnu ražotāji savas aktivitātes tur reklamēja ar Twitter palīdzību. Piemēram, Volvo savā YouTube izvietotajā banerī integrēja Twitter, tā dodot iespēju videokrātuves lietotājiem sekot Volvo iespaidiem šovā, neizdarot nevienu lieku kustību. Šitāten tas izskatījās.
Šī paša pasākuma ietvaros arī Land Rover izmantoja sociālo tīmekl, lietojot Twittads. Tas ir jauns instruments, kas ļauj reklamētājiem sazināties ar Twitter lietotājiem un stāstīt par saviem produktiem vai pakalpojumiem, veidojot un izmantojot šī sociālā tīmekļa lietotāju grupas.
Traki pēc Twitter nav tikai auto industrijas pārstāvji. Arī filmu nozares darboņi no Universal Pictures paziņojuši, ka filmu reklāmas baneros sāks izmantot Twitter. Doma tāda - fani varēs rakstīt čivinājumus par filmu un labākie komentāri parādīsies banerī.
Varbūt ir pienācis laiks arī Latvijā pamēģināt ko tik ekstrēmu? :)
man gan šķiet, ka twitteris ir pārvērties par vietu, kur tūkstošiem tā saucamo "interneta mārketeru" mēģina viens otram linku veidā iesmērēt visādus mēslus :D
AtbildētDzēstVeids, kā to dara, lai paliek uz katra reklāmista sirdsapziņas. Tas jau arī nosaka veiksmīgumu. Ir jāsaprot, ka čivinātājiem nevar krist uz nerviem, citādi vēlamais rezultāts var būt apgriezti pretējs :)
AtbildētDzēstRakstīju te domu, bet komentāra forma kaut kāda jocīga te -- pazuda viss. Īsumā ko gribju pateikt:
AtbildētDzēstTwitter stāsts Latvijā ir līdzīgs kā FaceBook, Digg utt. Ārzemēs tie ir super-duper-komunikācijas līdzekļi, bet Latvijā tie nekad nebūs populāri. Lietotāju ir pārak maz. Reāli tie ir 2000+ (aktīvo). Tur viens otru pazīst un pārsvarā tie ir dusmīgi onkuļi un tantes blogeri, kuri ienīst jebkuru, kas viņiem kaut ko piedāvā. Reāli apskatoties uz mārketiga dumībām visakārt LV, viņiem pat var piekrist.
Reklāmas un satura publicēšana ir mēģināta(personīgi). Reklāmu studējošie varēs noteikti piebāzt penšiem pasniedzējiem ausis pilnas par inovatīvām tehnoloģijām utt, bet reāla atdeve ir pagaidām smieklīga twitterī. Un nekas neliecina par to, ka nākotnē kaut kas mainīsies.
Vienīgā platforma, kas vispār varētu sniegt kaut kādas komunikācijas iespējas ir draugiem.lv ar viņu versiju par twitteri. Bet zinot šīs kompānijas peļņas modeli par 99% esmu pārliecināts, ka viņi nepieļaus, ka kāds tur darbojas.
Paldies par konstruktīvo un interesanto komentāru. Taisnība, lietotāju skaits nav liels, taču, iespējams, tas varētu palīdzēt kādam, kas strādā ne tikai ar Latvijas, bet, piemēram, ar Baltijas patērētājiem. Pavisam lokāli - jāpiekrīt - tas nebūtu ļoti veiksmīgs projekts.
AtbildētDzēstDaži labi jau to izmanto arī Latvijā! Šoreiz mūzikas lauciņā. LV jauniešu populārās grupas CHUU ražotāji pamanījušies ievietot grupas biedru Twitter rāmīšus mūziķu mājaslapā www.chuu.lvTādejādi grupas fani var sekot līdzi jauniešiem pat neapmeklējot čivinātāju vietni. Šāda prakse sastopama gandrīz visām ASV jaunajām grupām un Latvijā CHUU ir pirmie un es domāju, ne pēdējie.
AtbildētDzēstForši, paldies par info!
AtbildētDzēst