ASV ir publicēti jaunākie dati par spēļu industrijas attīstību. Tendences skatāmas šeita. Atzīšos, ka mani pārsteidz spēlētāju vidējais vecums un fakts, ka viena ceturtdaļa spēļu cienītāju ir vecumā virs 50 gadiem. Un arī fakts, ka 78% aptaujāto vecāku uzskata, ka spēles ir iespēja komunicēties ar bērnu. Interesanti, kāda ir statistika Latvijā?
Šajā sakarā atceros interesantu lekciju pagājušā gada Kannu Lauvās par zīmolu integrāciju datorspēlēs, kas kļūst aizvien populārāka - spēles galvenais varonis dzer Coca Cola vai brauc ar konkrētas markas auto. Latvijā arī tiek radītas datorspēles. Vai var nopirkt iespēju kādu konkrētu zīmolu tur parādīt? Neesmu saskārusies ar šādu informāciju un iespēju. Kāds var pastāstīt?
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru