piektdiena, 2009. gada 21. augusts

Vai 1 labāks kā 0.99?

Ne aiz kalniem tas laiks, kad cenu zīmes veikalos sāka norādīt ar 9 galā, pircēju prātos mēģinot radīt priekšstatu, ka cena ir nedaudz zemāka. Mārketinga nozarē strādājošie saka - šāda stratēģija ir veiksmīga un noteikti turpinās būt populāra.

Lielbritānijas pieredze gan liecina par ko citu. Pēdējā laikā daudzas mazumtirdzniecības ķēdes norāda cenu - 1 mārciņa. "The latest wave of £1 offerings shows that such deals are now available outside the value retailer sector, making them accessible to 'everyday' grocery shoppers," raksta MarketingMagazine. 

Ir vairāki argumenti, kāpēc pircējam šāds piedāvājums varētu šķist pievilcīgs:
- ir iespēja precīzi salīdzināt produkta cenas;
- rodas pārliecība, ka piedāvājums ir godīgs, jo tas 9 tomēr dažkārt liek pasmīnēt;
- iepirkšanās kļūst vienkāršāka un līdz ar to arī patīkamāka. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru