Arī es līdzīgi kā blogu autore, kas ar savām pārdomām pamudināja tapt šim ierakstam, saņēmu e-pasta vēstuli no festivāla Cannes Lions rīkotājiem ar lūgumu sniegt komentāru par to, kā festivālam tapt labākam. Godīgi sakot, grūti iedomāties labāk organizētu un saturā bagātāku pasaules līmeņa profesionāļu notikumu. Tas arī loģiski, jo, ja reiz tas pulcē labākos reklāmas speciālistus, pasākumam ir jābūt līmenī. Tāpēc grūti iedomāties šāda veida ieteikumus.
Candace Kuss piedāvā savu ideju - pārdēvēt festivālu par mārketinga festivālu: "If you followed what won in June, it was all about: Interactive. Integrated. Influencer (code for PR). (..) So when pretty much everybody agrees that keeping the marketing disciplines in silos is so 1999, now might be the right time to rename and rebrand Cannes Lions as the champion of creative in all aspects of marketing." Manuprāt, šādas izmaiņas raksturotu arī visu nozari kopumā, kas tik ļoti vairs nenodala atsevišķus komunikāciju apsketus, bet tos visus pamet zem nosaukuma "mārketings". Turklāt integrēto kampaņu uzvaras gājiens tikai tagad tā pa īstam ir sācies.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru