Ziņojumu sūtīšana pa e-pastu ir lēts reklamēšanās veids, bet sarežģīts. Par to lētumu zina visi. Par sarežģītību, iespējams, arī zina, taču bieži vien neuzskata par svarīgu pievērst tam uzmanību. Un tieši lētuma dēļ uzņēmumu un arī privātpersonu e-pasta kastes šobrīd vai lūst no dažnedažādiem piedāvājumiem. Bet vai kāds tos lasa?
No visiem daudzajiem, kas ir man sūtīti, esmu atvērusi vien pāris. To starpā bija viens šonedēļ uzņēmuma e-pasta kastē iekritis ziņojums no reklāmas aģentūras jeb precīzāk "brand agency" ar nosaukumu "St. Brothers Brand Agency". Kāpēc atvēru? Pat nezinu. Man patika uzrunas forma. Un satura patika tik ļoti, ka atvēru pat pielikumu, kur bija uzņēmuma portfolio. Un viss, ko varu pateikt - ļoti kvalitatīva reklāmas aģentūra ar ļoti kvalitatīviem darbiem un gaumīgu sevis pasniegšanas veidu. Vienīgais, pašlaik līdz galam nav tapusi aģentūras mājas lapa, bet ceru, ka būs. Tas tiešām ir viens no kvalitatīvākajiem pēdējā laikā redzētajiem aģentūru piedāvājumiem, kas, iespējams, pat liktu apsvērt aģentūras maiņu.
Ieva Treija, vai tiesam jusu parlieku liela PR apzina tiek radit sadus tekstus par to, ka var esistet laba reakcija uz spamu? Neloliedzami ir lasama informacija, kura tiek neuzrakstita.
AtbildētDzēstNeskatoties uz to, ka īsti nesaprotu Jūsu komentāru, tomēr mēģināšu atbildēt. Ne visi e-pasta ziņojumi ir kvalificējami kā spams. Labs e-pasta ziņojums tieši ar to atšķiras no spama - tas tiek atvērts, un saņēmējs gūst svarīgu informāciju, kas, iespējams, viņam noderēs nākotnē.
AtbildētDzēstPar to PR - kāpēc gan neizcelt tās labās lietas, kuru jau tā ir maz? Man šķiet, ka latviešiem dažreiz pietrūkst spēka uzsist uz pleca un pateikt: "Labs darbiņš!" Es gribu dalīties arī savos novērojumos par labajām lietām :)