ceturtdiena, 2010. gada 26. augusts

No uzņēmumu kontiem Twiterī sagaida komunikāciju

Katram Twitter lietotājam ir savi apsvērumi, kāpēc viņš lieto šo komunikācijas instrumentu. Savukārt tie, kas Twitter burvību vēl nav apguvuši, nesaprot, ko tur tai Twitterī var tusēt! Tā sakot katram savs. Latviešu attieksmi un komunikācijas apsvērumus par šo sociālo tīklu var apskatīt šeit nesen veiktajā pētījumā.

Lieki piebilst, ka vietā, kur masveidā pulcējas parastie cilvēki, agri vai vēlu parādās un top sastopami arī zīmoli. Un nu jau arī Latvijas līmeņa zīmoli ir aktīvi sākuši dzīvoties pa Twittervidi. Tie mēģina uzvesties kā parasti lietotāji, lai iegūtu iespējami vairāk sekotāju - šķiet, tāds pēc teorijas ir galvenais uzdevums, kas garantē komerciālā ziņojuma veiksmīgu tālāknodošanu. Dažiem izdodas teoriju realizēt, bet lielai daļai tomēr neizdodas. Tāpēc joprojām daudz diskusiju ir par to, vai komerciālajiem kontiem vispār ir jēga būt Twitterī. Amerikā nule veiktais pētījums liecina, ka tikai 5% amerikāņu Twitterī seko kādam zīmolam. Un eksperti šo tendenci izskaidro ar faktu, ka zīmolkontu turētāji tomēr nespēj dzīvot šajā sociālajā vidē pēc tās noteikumiem. Tie vēlas nodot savu ziņojumu, taču Twitter lietotāji ir tur, lai komunicētu.


Neliela daļa no tiem cilvēkiem, kuriem es sekoju, šad tad meklē kāda zīmola kontu Twiterī, lai nodotu ziņu par neseno saskarsmi ar produktu vai pakalpojumu. Tas tikai apstiprina cilvēku vēlmi komunicēt. Viens no veiksmīgākajiem manas Twitterkomunikācijas piemēriem ir pavisam nesens ar tādu labi zināmu uzņēmumu kā LMT. Tas man pašai bija pārsteigums, ka šis uzņēmums, kuram, manuprāt, klibo kvalitāte darbā ar klientiem, zibenīgi reaģēja uz manu repliku Twitterī. Man pajautāja, kas mani neapmierina, ieteica risinājumu un vēl pieslēdza ieteikto tarifa plānu ar 100% atlaidi. Tas jau laikam arī ir tas, ko es sagaidu no uzņēmuma Twitterī - reakciju un atbildi, ko var sniegt, neizmantojot tradicionālos komunikācijas rīkus un nekavējot tik dārgo klienta laiku.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru