ceturtdiena, 2011. gada 10. februāris

Kā (ne)sačakarēt labu PR ziņu

Sapīties meistarībā ir raksturīgi ikvienas nozares pārstāvim. Šoreiz piemērs no PR un Tribīnes.

Tribīne ir labs (nu varbūt ne ļoti :) ), tomēr resurss, kur ievietot dažāda veida informāciju. PR cilvēki to jau ir atkoduši un labprāt izmanto. Vakar, lapojot Tribīni, uzskrēju virsū lieliskam nosaukumam: "Beidzot Rīgas centrā var izdevīgi novietot auto". Super! Tā tik ir ziņa. Nopriecājos ieraugot, ka tas ir uzņēmuma radīts teksts. Viss būtu labi, ja vien... tālākais teksts nebūtu šausmas un galā vēl iepīts direktora komentārs, kas visu padara maksimāli komerciālu un līdz ar to arī diemžēl nebaudāmu.

Izmantojot gan sociālos medijus, gan arī pilsoniskās žurnālistikas medijus kā Tribīne.lv, jāatceras, ka jārunā lietotāju valodā. Tā nav īstā vieta, kur pucēt spalvas ar gudriem direktora komentāriem. Lasītājs jau tā ir pārlieku noguris no komercinformācijas, lai viņam vēl šeit ar to uzmāktos. Iekļauties parasto lasītāju plūsmā kā uzņēmuma pārstāvim, kuram jāspodrina firmas vai nozares tēls, ir ļoti grūts uzdevums, kaut parasti liekas citādāk.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru