pirmdiena, 2011. gada 23. maijs

Sociālo mediju patērētāju klasifikācija

Veiksmīga mārketinga pamatprincips ir ziņojuma nogādāšana iespējami precīzākai mērķauditorijai. Tās definēšanai parasti tiek izmantotas dažādas klasifikācijas - demogrāfiskie rādītāji, psiholoģiskās pazīmes, personības tipi utt. Iepriekš nebiju saskārusies ar izsmeļošu sociālo mediju darboņu klasifikāciju, līdz atradu Brian Solis veiktā pētījuma rezultātus, kas apkopoti skaistā infografikā.


Man šķiet, ka parastais cilvēku tipu sadalījums no mūsu ietilpināšanas sociālo mediju patērētāju klasifikācijā atšķiras ar to, ka mēs esam ne tikai paši, bet mums liek būt par kaut ko - sekot, izteikt patiku ar slaveno iespēju "Like" u. tml. Protams, tam visam pamatā ir mūsu personība, bet tomēr reakcijas iespējas ir ierobežotas un mums liek rīkoties vai reaģēt. Plašāks katra tipa apraksts atrodams šeit.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru