svētdiena, 2013. gada 17. marts

Marts - laba servisa mēnesis

Atbalstot iniciatīvu šomēnes izcelt labu servisu, arī es nolēmu uzrakstīt par 3 zīmoliem, ar kuru man bijusi saskarsme pēdējā laikā un kuru servisu var nosaukt par izcilu:

1) MOBILLY - apmaksu par stāvvietu regulāri veicu, izmantojot Mobilly aplikāciju telefonā. Mainot bankas karti, summa Mobilly kontā vairs neatjaunojās. Bija jāveic izmaiņas kontā, un jāievada jaunās kartes dati. Vairākas reizes pēc kārtas centos to izdarīt, bet neizdevās. Atskanēja mobilā tālruņa zvans - Mobilly to bija pamanījis! Paskaidroja, ka droši vien jāaktivizē pakalpojums "Droši pirkumi internetā". To izdarīju un veiksmīgi aktivizēju bankas karti arī Mobilly kontā. Ātra reakcija, palīdzība un laipna apkalpošana, un es vairs nekad negribēšu šim pakalpojumam izmantot citu aplikāciju, pat  ja būtu tāda iespēja. Mana lojalitāte pret šo zīmolu nostiprinājās vienā mirklī!

2) WOK TO WALK - līdzšinējā pieredze ar wok ēdieniem Latvijā man nebija laba. Neko līdzvērtīgu tam, ko piedāvā Eiropas pilsētās esošās Āzijas pavāru ēstuves Rīga nespēj piedāvāt. Taču viss mainījās brīdī, kad bija ātri jāpaēd, un nolēmām aizdoties uz tuvumā esošā ēstuvi. Dosim wok ēdieniem Rīgā vēl vienu iespēju :) Šī izvēle attaisnojās par visiem 200 %. Ir tik patīkami, ka ieej ēstuvē un nav jājūtas muļķim, jo nesaproti, kāda te tgad kārtība, kas jāpasūta utt. Virs kases uzrakstīts, kādā kārtībā kas jāizvēlas, lai rezultāts būtu nevainojams. Ja ar to par maz, stāvot rindā iespējams iepazīties ar skrejlapu saturu, kur rakstīts tas pats, bet varbūt kādam ērtāk uztverams šādi. Kad nonāc līdz kasei, laipna kasiere paskaidro, kādu mērci labāk izvēlēties paša radītajai ēdiena kombinācijai. Un tad jau atliek vien gaidīt, kad pavāri Tavā acu priekšā pagatavos pasūtījumu, paši personīgi pasauks, lai to pasniegt, un novēlēs labu apetīti. Šo novēlējumu var izteikt ļoti dažādi, bet šīs iestādes pavāri izdara tik meistarīgi, ka es noticu - viņi patiešām vēlas, lai man garšo. Un ēdiens ir izcils. Un tas nekas, ka nospriežu - nebija nemaz tik lēti. Apkalpošanas dēļ man nebija žēl neviena iztērētā santīma un esmu gatava tur atgriezties vēl.

3) MULTIKINO - devos baudīt mūsmāju kino šedevru - filmu "Mammu, es Tevi mīlu." Izvēle par labu šim kinoteātrim tika izdarīta pieņemamākā seansa sākuma laika dēļ. Tā kā devos kopā ar cilvēku, kas veselības dēļ vienmēr izvēlas nevis kāpšanu pa trepēm, bet eskalatoru vai liftu, tad nokļūšanu līdz nepieciešamajai zālei izvērtēju uzreiz. Augšup dodas eskalators, bet lejā var nokļūt ar liftu - man paskaidro pie kases. Iznākot no zāles pēc filmas seansa, atklājas cita aina. Liftu drīkst izmantot tikai personāls. Taču pēc neliela paskaidrojuma kino darbinieks nekavējoties aizved pie lifta, nospiež vajadzīgās pogas un novēl patīkamu vakaru. It kā nieks, bet prieks par filmu ir vēl lielāks. 



Šie nav vienīgie laba servisa piemēri. Domāju, ka katrs patērētājs ik dienas saskaras ar vairākiem apkalpojošā sfērā strādājošiem darbiniekiem, kas mīl savu darbu un ar maziem niekiem spēj uzburt labu dienu. Cerēsim, ka šādu piemēru kļūs aizvien vairāk.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru