otrdiena, 2014. gada 11. februāris

Asprātīgs piegājiens pārdošanas palielināšanai

Veiksmīgu produktu pārdošanas apjomus ir iespējams palielināt, veidojot nišas produktus. Viens no labākajiem un uzskatāmākajiem produktiem ir veļas pulveris, kas ir piemērots krāsainai, melnai, baltai, sarkanai un oranžai veļai, kā arī vilnai, kovilnai un zīdam. Lai pilnvērtīgi mazgātu apģērbu, mājās ir jābūt teju veikala filiālei. Gāzēts un negāzēts ūdens - sastāvs acīmredzami atšķiras un ikviens to var pārbaudīt. Taču kā rīkoties ar manis jau pieminēto veļaspulveri? Kā manam mārketinga pasniedzējam patika smīkņāt - un neviens jau patiesībā nezina, ar ko tie atšķiras; iespējams, tie ir pilnīgi vienādi, taču uzraksts uz pacīnas vēsta pretējo, bet pārbaudīt nevaram.

Atgriežoties pie ūdens piemēra, vēl viens veiksmīgs veids kā pārdot vairāk patērētāja jau iecienīto produktu, ir radīt īpašu līniju bērniem. Tepat Rīgas lielveikalā ir nopērkams veiksmīga bērnu pārtikas ražotāja zīmola ūdens, kas ir paredzēts, lai to uzturā varētu lietot bērni jau no pirmajām dzīves dienām. Uzraksts uz etiķetes vēsta, ka šis ūdens ir no kalnu avota (kurš ārzemēs pildīts ūdens tāds nav?) Man jau sen šķiet, ka pasaulē nemaz nav tik daudz kalnu avotu, lai piepildītu visus tos milzīgos apjomus ar dzeramā ūdens pudelēm. Bet šis gājiens labs. Ko gan vecāki var atteikt savam mazulim! Absurdi, bet tajā pat laikā domāju, ka rezu;tāts ir 1:0 zīmola labā. 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru