ceturtdiena, 2014. gada 7. augusts

Lojalitātes programmas pievilina klientus

Lojalitātes programmas šobrīd tiek ļoti plaši izmantotas gan B2B, gan B2C biznesa attiecībās. Veidi, kā (pie)iesaistīt klientu iet līdzi laikam un aizvien vairāk tiek piedāvāti gan digitāli, gan mobili risinājumi. Tehnoloģiju uzņēmums TechnologyAdvice nule ir veicis pētījumu, lai apzinātu, kāpēc klienti vispār vēlas iesaistīties lojalitātes programmās. 

Galvenie secinājumi:
- 59% klienti labprāt izmantotu lojalitātes programmas, kurās varētu iesaistīties, izmantojot viedtālruņu aplikācijas;
- lielākā daļa klientu nav gatavi tikai digitāliem (aplikācijas vai web risinājums) lojalitāšu programmu risinājumiem;
- 80% klientu daudz labprātāk iepērkas veikalos, kas piedāvā lojalitātes programmas.

Aptauja ir veikta ASV, tā kā mūs šādas klientu prasības sasniegs nedaudz vēlāk, taču uz to ejam. Īpaši, manuprāt, uz situāciju Latvijā jau var attiecināt pēdējo secinājumu. Patīk mums krāt tās uzlīmītes un par nelielu naudiņu dabūt kaut ko. Un patīk mums iepirkties lētāk un izmantot atlaides, kas paredzētas lojālajiem klientiem:





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru