svētdiena, 2016. gada 7. februāris

Kādas grāmatas lasa Latvijas līderi?

Drukātās grāmatas, elektroniskās grāmatas, audio grāmatas - izvēle mūsdienās ir gana plaša. Taču visi dalībnieki, kas piedalījās konferences Reputation Time organizētajās pusdienās, kā viens bija pārliecināti, ka galvenais ir patērēt grāmatas. Jebkādā formātā. Katrs bija aicināts atnest savu grāmatu par līderiem, kas atstājusi vislielāko iespaidu. Un te nu būs izlase ar grāmatām, ko augstu vērtē Latvijas līderi. Kas zin, varbūt kāda no šīm ieguls Tavā grāmatu plauktā, kad gribēsies ko palasīt.

Konferences organizatore, komunikācijas eksperte un partnere "Lejiņa&Šleiers" reputācijas aģentūrā Dagnija Lejiņa: "Līderība ir par vērtībām. Un šī ir grāmata par 20 līderiem visā pasaulē."


Šī gada konferences Reputation Time zīmola dizaina autors Ansis Egle: "Pirmā grāmata atgādina ne tikai vienmēr būt aizrautīgam par reklāmu, bet arī būt objektīvam. Otrā ir par ārkārtīgi spilgtu personību Latvijas arhitektūrā."
    

Partneris "Lejiņa & Šleiers" reputācijas aģentūrā Juris Šleiers"Es zināju, ka lielākā daļa viesu atnesīs ārzemju grāmatas. Es uzskatu, ka nevajag aizmirst arī par mūsu pašu vērtībām."

Iesaka mārketinga profesionāle Inese Kalveite: "Grāmata par to, kāpēc pasaulē ir tik maz cilvēku, kas ar prieku iet uz darbu."


Bijušais Latvijas Ārlietu ministrs, šobrīd Eiropas Parlamenta pārstāvis Artis Pabriks: "Šī grāmata ir samuraja goda kodekss un tā salīdzina Japānas un Eiropas vērtības."

OMD Latvia vadītāja Marianna Minigubajeva: "Līderība ir par ieradumiem un pirmām kārtām tie ir jāiemācās mainīt sevī."

Rīgas Biznesa skolas Bakalaura programmas direktors argentīnietis Claudio Rivera:

Sabiedrisko attiecību speciāliste un projektu vadītāja Inese Tauriņa: "Grāmata par intravertajiem ekstraverto pasaulē." 

Aģentūras MOOZ! klientu vadītāja Sabīne Rapa: "Man līderība asociējas ar varu, tāpēc šāda izvēle."

Pasākumu vadītājs un Radio Skonto balss Valdis Melderis: "Ja vienīgais, ko Tu saviem bērniem vai padotajiem pateiksi, ir tas, ko nedrīkst, tad tas arī būs vienīgais, ko viņi mācēs."

Samsung Korporatīvo komunikāciju vadītāja Baltijā Liene Dupate:

Sabiedrisko attiecību un komunikācijas profesionālis Ralfs Vīlands: "Grāmatas autori ir izpētījuši 10 000 veiksmīgus uzņēmumus. Visos tos vieno trīs lietas - fanātiska disciplīna, empīriska kreativitāte un produktīva paranoja. Jāievēro visi trīs principi vienlaicīgi."

Tikai vienu grāmatu izvēlējās divi cilvēki - asistente reputācijas aģentūrā Evija Rozenfelde un biznesa attīstītājs Zigmunds Vīķis. "Ir dažādi domāšanas veidi, taču galvenais ir attieksme," saka Evija. Savukārt Zigmunds iesaka šo grāmatu izlasīt visiem, kam ir un būs bērni:

Noble Wine klientu projektu vadītāja Madara Kalveite: "Svarīga ir ticība mērķim un tas, ka šim mērķim tic visa komanda."

Sabiedrisko attiecību un komunikācijas profesionāle Ieva Keviešena: "Biogrāfija par sievieti, kas 31 gada vecumā jau ir uzbūvējusi savu impēriju."

Studente un iepriekšējās konferences Reputation War komandas dalībniece Nadīna Elekse: "Par to, kāda būs pasaule pēc 100 gadiem."

Komunikācijas un zīmolvedības speciāliste Līva Pērkone: "Šī ir Baraka Obamas vēlēšanu kampaņas vadītāja grāmata. Stāsts ir par ticību - tu vari par līderi izveidot cilvēku, kam patiešām tici, ka viņš var kļūt par līderi."

Šī bloga autore Ieva Treija: "Grāmata par to, kā sportā rodas un pilnveidojas līderi. Par to, cik tas ir milzīgs un brīžiem arī pārcilvēcīgs darbs."

4 komentāri:

  1. Girlboss būs mans nākamais pirkums!

    AtbildētDzēst
  2. O jā, Klusie ūdeņi arī bija mans favorīts kādu laiku atpakaļ. Lieliska lasāmviela, lai labāk saprastos ar kolēģiem un klientiem!

    AtbildētDzēst
  3. Paldies par idejām atvaļinājuma lasāmvielai! :)

    AtbildētDzēst