Atradu interesantu
bloga ierakstu, kas, taisnību sakot, mani pārsteidza. Stāsts iz ASV, Sanfrancisko, kur mīt tāda vietējo iedzīvotāju iecienīta picērija kā "
Delfina Pizzeria". Tāpat kā jebkurš uzņēmums, arī šis seko informācija, kas par to tiek izplatīts dažādos komunikāciju kanālos. Sabiedriskās ēdināšanas un citu pakalpojumu sniedzējiem par vienu no nozīmīgākajiem komunikāciju kanāliem ASV ir kļuvis portāls
Yelp. Tur ikvienam ir iespēja izveidot savu profilu un rakstīt atsauksmes par piedzīvoto dažādās iestādēs saskarsmē ar dažādiem speciālistiem dažādās dzīves situācijās. Un tā nu veidojas diezgan iespaidīgs katalogs ar atsauksmēm. Ja vēlos apmeklēt zobārstu, varu pamēģināt tur noskaidrot, ko cilvēki domā par vienu vai otru speciālistu.
Atgriežoties pie "Delfina Pizzeria", arī tās darbinieki seko informācijai par sevi portālā Yelp. Blakus labām atsauksmēm ir arī ne tik labas, kuras netiek ignorētas, bet gan... uzdrukātas uz darbinieku T-krekliem.
The pizza was soooo greasy. I am assuming this was in part due to the pig fat.
Picērijas darbinieki pieņem, ka jebkuram zīmolam ir savas labās un sliktās puses, tāpēc arī sliktie komentāri jāuztver mierīgi un jāmēģina tie pārvērst par vērtību. Iespējams, ka man nāktu smiekli, ja palasītu sliktus vārdus par picu, ko pašlaik cep man. Bet tomēr vairāk gribas ticēt, ka divreiz pārdomāšu, vai tiešām pasūtīt picu. Katrā ziņā, interesanta pieeja.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru