Bet es arī zinu, ko domā citi. Kā mans kolēģis šodien teica par iepriekšējo uzņēmumu, kurā agrāk strādājis - visi bija pārliecināti, ka mārketinga nodaļā strādā lohi. Un viņš tā arī pateica. :) Un nav melots. Daudzos uzņēmumos nesaprot, kas ir mārketings, un kam tas vispār ir vajadzīgs. Lieka naudas šķiešana (Tiešām neesat dzirdējuši neko tādu?) Es domāju, ka tas ir saistīts ar izpratnes trūkumu par to, kas tas patiešām ir. Taču šobrīd būtu svarīgi mainīt attieksmi un uzstādījumu pret to, tāpēc ka katram taču uzņēmumā vai iestādē ir pārliecinoši jāpierāda sava neaizstājamība. Laiks pierādīt, ka neesam lohi :D
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru