pirmdiena, 2009. gada 11. maijs

Cilvēki aizvien vairāk grib pasniegt sevi kā zīmolu

Lasīju interesantu domu par personīgo zīmolu veidošanu, kas pēdējo gadu laikā aizvien vairāk nodarbina cilvēku prātus. Cilvēki ir apguvuši iespējus sevi veidot par zīmolu, ko iespējams realizēt interneta pasaulē, rakstot blogus, veidojot sekotāju rindas Twiterī un radot priekšstatu par sevi LinkedIn vai Facebook.  Mārketinga nozarē strādājošie profesionāļi uzskata, ka to vajadzētu izmantot uzņēmumiem, rūpējoties par kompānijas lojalitāti darbinieka acīs, jo tad darbinieki būs ieinteresēti tālāk izplatīt labās ziņas par kompāniju vai produktu. Lieliska bezmaksas reklāma ekonomiski spiedīgajos apstākļos!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru