E-pastu mārketinga blogā atradu nelielu eksperimentu, ko nosaukt par zinātnisku būtu skaļi teikts. Tomēr zināmas tendences tas parāda. Proti, bloga veidotāji nolēma veikt aptauju un izpētīt, kurš uzaicinājums potenciālos respondentus uzrunā vairāk. Aptuvenais uzaicinājumu, kas pa e-pastu tika nosūtīts klientiem, tulkojums ir šāds - "piedalies nelielā aptaujā" vai "piedalies aptaujā, kuras aizpildīšana prasīs tikai 5 minūtes". Plašāks rezultātu un metodikas izklāsts atrodams šeitan, bet īsumā iegūtie dati liecina, ka otrā varianta izmantošana ir veiksmīgāka.
"The moral of the story: While setting an expectation with a specific time isn’t the silver bullet to boosting your survey participation numbers, the people who appreciate the specificity will be increasing likely to visit, start and complete your survey."
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru