svētdiena, 2009. gada 24. maijs

Pasaules sliktākā viesnīca jeb labāk klientam pateikt visu kā ir

Viens no maniem iecienītākajiem blogeriem Rohit Bhargava no Ogilvy aģentūras atkal uzrakstījis ļoti interesantu vēstījumu. Šoreiz par budžeta viesnīcu Amsterdamā, kas sevi pozicionē kā sliktākā viesnīca pasaulē. "The Hans-Brinker is one of Amsterdams most famous hostels...otherwise known as 'The Most XXXclusive Budget Hotel' Here you will find: NO PARKING, NO SAUNA, NO BELLBOYS, NO AIR CONDITIONING, NO MINIBARS, NO ROOM SERVICE....but you will find clean basic rooms in central Amsterdam..." Viesnīcas mājas lapā atrodami vēl dažādi "aizraujoši" un "tūristus pievilinoši" teksti, piemēram: "Each bedroom has a toilet and shower room attached to it. The quality of the showers are questionable, but they do normally work."

Un arī reklāmas runā pašas par sevi:
 

Bet viesnīca apgalvo, ka tai klientu netrūkst, tātad vēstījums ir pietiekami veiksmīgs. Turklāt pats labākais šādai pozicionēšanai ir fakts, ka nav jābaidās par to, ka klienti varētu būt vīlušies, jo sliktāk vairs nevar būt :) Taču mārketinga cilvēkiem labākā mācība laikam būs šī: "Sometimes being honest and giving people something to talk about is the only thing that really matters."

Plānoju, ka grāmata par šo case study drīz ieguls manā grāmatu plauktā. Te vēl viens raksts par kampaņas autoru.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru