ceturtdiena, 2009. gada 28. maijs

Komentāri ir noderīgi. Gan labie, gan sliktie

Dažādas pārdošanas vietnes internetā izmanto katru iespēju kaut nedaudz aprunāties ar saviem klientiem. Tas palīdz gan precīzāk definēt mērķauditoriju, jo var uzzināt ko vairāk par klientiem, gan arī tas palīdz ģenerēt saturu, kas pēc tam piesaista citus klientus. Vairāk potenciālais pircējs tic citam pircējam nevis tirdzniecības vietas veidotājiem, darbiniekiem vai produkta ražotājiem. Iemesls - pircējs pateiks, ko domā, nevis par katru cenu mēģinās pārdot. Tādējādi izvēle tiek atstāta paša potenciālā pircēja ziņā. 

"Bronto" ir aģentūra Amerikā, kas piedāvā e-pasta mārketinga pakalpojumus. Savā blogā aģentūras pārstāvji pieskārušies augstāk minētajam tematam un norāda, ka aizvien vairāk no klientiem iegūto atsauksmju tiek izmantotas e-pasta vēstulēs, kas tiek sūtītas lietotāju listei. "Customer reviews are very similar to word-of-mouth advertising. Prospects are hearing directly from your customers how great your products are and how valuable you and the products are to their lives. When people make a purchase online, they lose that sense of touch and interaction with the product, which can cause some hesitation." Vairāk no Bronto rodams šeitan.

Bet ko darīt ar negatīviem komentāriem? Pareizākais risinājums laikam būtu nevis baidīties no tiem, bet pārdomāt, kā pircēju pāradresēt pie pozitīvākas informācijas par konkrēto preci. 8 veidi kā to izdarīt rodami šeitan.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru