sestdiena, 2009. gada 30. maijs

This is Southwest Airlines, welcome on board!

Daudz labu vārdu un stāstu dzirdēts par aviokompāniju "Southwest Airlines" un par to, kā viņi savulaik  izveidoja veiksmīgu biznesa modeli. Esmu nolēmusi beidzot apgūt šo veiksmes stāstu, tāpēc manā pirkumu grozā šodien iegūla 90. gadu beigās izdota grāmata "Nuts! Southwest Airlines' Crazy Recipe for Business and Personal Success" Droši vien pēc tās izlasīšanas man būs vairāk komentāru par šo "success story", ar kuriem noteikti padalīšos. 

Kamēr tādu vēl nav, padalīšos ar dažiem vērtīgiem nesen uzietiem linkiem. Un stāsts ir par to, kā aviokompānija izmanto jaunos medijus, lai komunicētu. Šāda varētu izskatīties daudzu par aktuālām tendencēm domājošu uzņēmumu nākotne:
1) kompānijas iekšienē izveidota īpaša nodaļa ar nosakumu "Emerging Media Team", kas darbojas ar sociālajiem tīkliem interneta vidē. Pavisam nesena intervija ar šīs nodaļas vadītāju Paulu Bergs par to, kā tas viss darbojas, skatāma šeitan ;
2) uzņēmums respektē savu darbinieku vēlmes būt radošiem un izpausties sociālajos tīklos. Repojošais stjuarts ir pierādījums tam;
3) Paulas Bergs komentārs par šo videoklipu un sistēmu, kā klips ieguva popularitāti, skatāms šeitan   

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru