"When an ad feels like an unwelcome interruption or even just ambient noise, is it really doing the brand any favors? I think the key, like everything else, is to be remarkable in execution." /Tom Fishburne/
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi1n_oipt28AwlAmKCHsgWUZ2WSyGzrxov5N9OhReXAZZoOtjwZ1PQKLmSrKohf6o99N0eou1aNL6-5zjXZPRwQNfkktNB17_vVCzupsmaoFvoh02Nnb5oBiLwntf6lephqbmBdXYKo3CnX/s320/Expedia_Italy_special.jpg)
Par to derētu padomāt tiem, kas uzskata, ka viņu auditorija ir tur - ārā. Nepieciešams kreatīvs risinājums, lai reklāma nebūtu kaitinoša un netraucētu. Te būs viens veiksmīgs "urban ad" piemērs pārdomām - tūrisma aģentūras reklāma:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi1n_oipt28AwlAmKCHsgWUZ2WSyGzrxov5N9OhReXAZZoOtjwZ1PQKLmSrKohf6o99N0eou1aNL6-5zjXZPRwQNfkktNB17_vVCzupsmaoFvoh02Nnb5oBiLwntf6lephqbmBdXYKo3CnX/s320/Expedia_Italy_special.jpg)
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru