otrdiena, 2009. gada 2. jūnijs

Don't bother me with urban spam!

Atkal šorīt viens vērtīgs atradums un atkal bagātajā blogu krātuvītē :) Biznesa karikatūru zīmētājs Toms Fišburns sava bloga jaunākajā ierakstā atgādina par sen lasītu domu, kas man bija jaunums - viņš iepazīstina ar konceptu "urban spam". Šeitan ir plašāks apraksts, bet īsumā tie ir visi tie izdales materiāli un visāda cita veida informācija, ar ko mums uzmācas uz ielas, kafejnīcās un citās sabiedriskās vietās. 

"When an ad feels like an unwelcome interruption or even just ambient noise, is it really doing the brand any favors? I think the key, like everything else, is to be remarkable in execution." /Tom Fishburne/

Par to derētu padomāt tiem, kas uzskata, ka viņu auditorija ir tur - ārā. Nepieciešams kreatīvs risinājums, lai reklāma nebūtu kaitinoša un netraucētu. Te būs viens veiksmīgs "urban ad" piemērs pārdomām - tūrisma aģentūras reklāma:

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru