piektdiena, 2009. gada 19. jūnijs

Holocam mārketings - iespēja piedzīvot produktu

Jauno tehnoloģiju laikmetā potenciālajam klientam ir iespēja online pieredzēt (experience) produktu. Viens no maniem iecienītākajiem blogu autoriem Rohit Bhargava šajā sakarā šonedēļ raksta par jaunu tendenci mārketingā - holocam marketing: "HoloCam Marketing could be defined as the process of using a webcam, programming and a printed image together to create the impression of a hologram on a user's computer screen."

Lai iegūtu priekšstatu, kas tas ir, var apskatīt divus piemērus:
1) United States Postal Service - izprintē ikonu, ieslēdz webkameru, pieslēdzies Virtual Box Simulatoram un apskati, kādā kastītē jāliek Tavs plānotais sūtījums; 
2) GE (global infrastructure, finance and media company) - izprintē ikonu, ieslēdz webkameru, izvēlies, kādā pasākumā gribi piedalīties (Wind Turbine vai Solar Energy), un izbaudi, kā tas notiek. Procesu izskaidrojošs video skatāms šeitan.  

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru