svētdiena, 2009. gada 21. jūnijs

Viens produkts, bet cits iepakojums sievietēm, cits vīriešiem

Amerikas blogotāju sabiedrību pāršalkusi diskusija par produkta iepkojuma izvēli atkarībā no dzimuma. Viens un tas pats produkts - OFF! cīņai pret insektiem -, bet divos dažādos iepakojumos. Viens orientēts uz sieviešu auditoriju:

Otrs adresēts vīriešu auditorijai:

"Sold in the same anti-mosquito display. Same active ingredient. Same concentration of active ingredient. Same quantity in the package. Same price."

Te jau atkal ko teikt cīnītājiem par dzimumu līdztiesību. Bet interesantākais man tomēr šķiet pieņēmums, ka atšķirīgs iepakojums dod iespēju precīzāk sasniegt mērķauditoriju. Būtu interesanti pēc kāda laika aplūkot pārdošanas datus. 

Arī OFF! mājas lapā šie atšķirīga iepakojuma, bet vienas funkcionalitātes produkti parādās katrs savā kategorijā. Tas, kurš sievietēm - dārzs un ģimenes izklaides -, tas, kurš vīriešiem - ārpusmājas aktivitātes (izbraukumi dabā, ekskursijas, makšķerēšana, medniecība). Lai dzīvo stereotipi! Bet, ja tas palīdz pārdot, tad kāpēc ne? :)  

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru