otrdiena, 2009. gada 30. jūnijs

Krīze - iespēja arī novērtēt darbinieku lojalitāti pret uzņēmumu

Latvijas medijos īsā laikā parādījās divas ziņas, kas skar tādu tēmu kā darbinieku lojalitāte pret uzņēmumu. Tā dižķibeles laikos ir svarīga. Un dižķibele arī parāda, cik katrs uzņēmums ir bijis spējīgs uzbūvēt un attīstīt darbinieku lojalitāti pret to. 

Tātad divi piemēri. "BMW" aicina darbiniekus būt lojāliem pret savu zīmolu - Vācijā uzņēmums aicina darbiniekus iegādāties un braukt ar BMW markas automašīnām, jo 7 000 darbinieku brauc ar citu marku automašīnām. Šeit vietā būtu jautājums, ko uzņēmums dara, lai veicinātu lojalitāti? Ar varu mīļš nekļūsi, tāpat kā ar varu nesāksi mīlēt savu uzņēmumu. Un šeit acīmredzot runa nav par cenu. Viss slēpjas attieksmē.

Savukārt izskatās, ka "British Airways" ar attieksmi viss ir kārtībā - "British Airways" darbinieki piekrīt strādāt bez maksas, lai kompāniju glābtu  

Ir viela pārdomām :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru