trešdiena, 2009. gada 1. jūlijs

Mārketinga modes kliedziens - personalizācija

Pēdējā laikā esmu manījusi biežus veiksmīgas reklāmas piemērus, kuru pamatā ir mērķcilvēka personīga uzrunāšana. Varbūt kaut kas no zemāk esošā noder kā laba ideja, ko attīstīt:

1)  Gonzaga University - mērķis bija pārdot iespējami vairāk biļetes uz universitātes sieviešu basketbola komandas spēli. Tavs draugs aizpilda visu nepieciešamo informāciju, Tev tiek nosūtīts video uz e-pastu, kurā Tu redzi, kā Tavu vārdu piemin treneris. Viņš Tevi nosauc par cilvēku, kura dēļ komandai jāspēlē tā, lai uzvarētu. Kamēr viss tas notiek, Tu saņem arī telefona zvanu no trenera ar lūgumu ierasties uz spēli;

2) basketbola komanda Golden State Warriors - te visu vari izmēģināt, ievadot vārdu un telefona numuru :)

3) Blue Penguin Development - arī viss redzams, tikai jāpagaida līdz ielādējas lapa :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru