ceturtdiena, 2009. gada 2. jūlijs

Twitter veiksmes stāsts - vai tiešām veiksmīgs nākotnes perspektīvā?

comScore publiskojusi datus par Twitter auditoriju. Atsaucoties uz tiem,  TechCrunch raksta: "Twitter’s global unique visitors in April, 2009 was a whopping 32 million, up from 19 million in March, 2009. And comScore only measures the number of people who visit Twitter’s Website, not the millions more who send and read tweets via their phones, desktop apps, or other Websites.  if it can keep adding 10 million global visitors a month, it will easily pass 50 million this summer and 100 million by the end of the year." Arī vizuāli, salīdzinot ar citiem tīkliem, izskatās itin iespaidīgi (tumši zilā līkne norāda Twitter apmeklētāju skaitu salīdzinājumā ar Digg.com, Nytimes.com, Linkedin.com):

Savukārt Nielsen Wire iesaka būt piesardzīgiem, pasludinot Twitter par absolūtu veiksmes stāstu. Tam par pamatu ir apmeklētāju lojalitāte: "Twitter’s audience retention rate, or the percentage of a given month’s users who come back the following month, is currently about 40 percent. We found that even when Facebook and MySpace were emerging networks like Twitter is now, their retention rates were twice as high. When they went through their explosive growth phases, that retention only went up, and both sit at nearly 70 percent today."

Un taisnība jau vien būs. Mani novērojumi liecina, ka ir daudz tādu Twitter lietotāju, kuri piereģistrējis, dažas reizes kaut ko uzraksta vai vispār neko neuzraksta un ar to arī čivināšana beidzas. Acīmredzot projekta patieso veiksmīgumu varēsim novērtē vēl pēc kāda laika.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru