Savukārt Nielsen Wire iesaka būt piesardzīgiem, pasludinot Twitter par absolūtu veiksmes stāstu. Tam par pamatu ir apmeklētāju lojalitāte: "Twitter’s audience retention rate, or the percentage of a given month’s users who come back the following month, is currently about 40 percent. We found that even when Facebook and MySpace were emerging networks like Twitter is now, their retention rates were twice as high. When they went through their explosive growth phases, that retention only went up, and both sit at nearly 70 percent today."
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgqkTfn3bAzy6M4O9I6hS7MoHuPaHQnR4WSXvsh75PEaPdocXoXcPA9e3R_QazjXVpVljtL3dxO3gbx217aKM-wV3ntIkY-dyxcf5KnmqeAvZNNdmAhz75yBEJdTvvFpR_2jtu7rAXBA2v5/s320/social_network_loyalty.png)
Un taisnība jau vien būs. Mani novērojumi liecina, ka ir daudz tādu Twitter lietotāju, kuri piereģistrējis, dažas reizes kaut ko uzraksta vai vispār neko neuzraksta un ar to arī čivināšana beidzas. Acīmredzot projekta patieso veiksmīgumu varēsim novērtē vēl pēc kāda laika.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru