svētdiena, 2009. gada 7. jūnijs

Reklāma, produkta kvalitāte un jaunie mediji mūsdienās

Gribēju padalīties ar diviem citātiem. Pirmajā raksturota reklāmu loma mūsdienu mediju vidē, otrajā - jaunākās sociālo mediju tendences.

Advertising is failure. If you have a great product or service customers sell for you and a great relationship with those customers, you don’t need to advertise. (..) In an age when competition and pricing are opened up online and when your product is your ad, you need to spend your first dollar on the quality of your product or service. If you’re Zappos, you spend the next dollar on customer service and call that marketing. If the next dollar goes to advertising, there has to be a reason — and if the product is good enough, that reason may fade away...

Time spent on Facebook: "1.7 billion minutes last year compared to this year's total of 13.9 billion
Twitter saw a 3712 percent year-over-year increase between last and this year, with users clocking in nearly 300,000 total minutes for that site in April '09.
Time spent on social networking and blogging sites has grown at 3 times the rate of overall Internet growth.

4 komentāri:

  1. Kā labākā atbilde Jeff Jarvis paustajām būs oficiālie paziņotie pēdējo pašvaldības&EP vēlēšanu reklāmas izdevumi. Reklāma un reklāmisti turpina rullēt......
    Starp citu - 300 gadus viduslaikos rullēja arī alķīmiķi-avantūristi (bez jebkādas pievienotās vērtības pārdeva karaļiem savas zelta iegūšanas receptes).

    AtbildētDzēst
  2. Bet es tomēr mazliet sliecos piekrist arī Jeffam. Ir tam piemēri :) Un parasti tas notiek tad, kad ir pareizi apzināta klienta vajadzība, kuru apmierināt. Klients produktu atrod un ziņu padod tālāk.

    AtbildētDzēst
  3. Kā var nepiekrist - ''(.)that reason may fade away...'', jo viss ir iespējams ( pat pieļauju, ka Latvijas valdība&Saeimmā sēdošie vadošie&valdošies apzinās iedzīvotāju vajadzības, kuras vēlas apmierināt. Vēlas, bet iznāk ( kā vienmēr ) ?

    AtbildētDzēst
  4. Vēlas, bet savas vajadzības tomēr svarīgākas :)

    AtbildētDzēst