ceturtdiena, 2009. gada 11. jūnijs

Stāsti pats savu stāstu nevis reaģē uz citiem!

Manā blogā PR tēma visu laiku kaut kā palikusi novārtā. Tagad pienācis laiks nodevai par to. Šeitan skatāms video by Gary Vaynerchuck, kurš ir ļoti interesanta un atraktīva personība. Iekš Amerikas šis jaunais cilvēks pazīstams kā populāra video bloga "Wine Library TV" un arī grāmatas "Crush It!: Why NOW Is the Time to Cash In on Your Passion" autors. 

Jau pieminētajā video viņš stāsta par to, kā ir mainījušās PR lauciņā strādājošo prioritātes pēdējo 24 mēnešu laikā. Drīzāk - kā tām vajadzētu būt mainījušamies. Tagad uzsvaram jābūt uz savu stāstu nevis reakciju uz citu stāstiem. Tas sasaucas ar manis kādreiz jau aprakstīto tēmu par to, ka uzņēmumam jāapzinās - darbinieki veido savu personīgo zīmolu dažādos socializācijas medijos. Un šajā gadījumā to uzņēmums var izmantot savā labā: "Be the first to communicate if you're a business or a brand and you'll always win. Wait[ing] for somebody else to tell your story [and then trying to mold it] is a losing proposition."

1 komentārs:

  1. Marketing encompasses all activities involved in promoting and selling products or services, including advertising and public relations (PR). Advertising is a paid form of promotion, while PR focuses on building and maintaining a positive public image through earned media coverage and other communication efforts. Media refers to the channels through which these messages are conveyed. To excel in the pharmaceutical representative job search, start by obtaining a relevant degree and networking within the industry. Customize your resume and cover letter, highlighting your product knowledge and communication skills. Research companies thoroughly and consider informational interviews. Stay persistent and informed about industry trends to enhance your chances of securing a position.E-Learning Consultant

    AtbildētDzēst