ceturtdiena, 2009. gada 23. jūlijs

Reklāma e-pastā - labs piemērs

E-pasta pakalpojumu nodrošinātāji, visticamāk, sakarā ar samazinājušos interesi piedāvā satriecoši zemas cenas reklāmas e-pastu izsūtīšanai saviem klientiem. To steidz izmantot uzņēmumi, kas vēl ir spējīgi un ieinteresēti savu pakalpojumu reklamēšanā. Reiz jau pieskāros tēmai par to, ka ir grūti izveidot tādu reklāmas vēstījumu, lai potenciālais klients patiešām atvērtu e-pasta ziņojumu un to izlasītu. 

Vakar vēlu vakarā manā e-pasta kastē iekrita ziņojums, kas piesaistīja manu uzmanību. Es šo ziņojumu atvēru, secināju, ka tā ir reklāma, un biju patīkami pārsteigta par tās pasniegšanas formu. Sūtītājs ir Una Ulme, reāla persona, kuras e-pasts gan norādīts kā promotions[at]inbox.lv Vēstules temats - Re: vakar nepaguvu pateikt. Vēstulē jaunā portāla Kasjauns.lv reklāma ar pavadtekstu: 
Vakar nepaguvu pateikt, ka ir jauns interesants portāls kasjauns.lv.
Apskati, domāju, Tev patiks!
Una  


Manuprāt, vienkārši, sirsnīgi un efektīvi. Droši vien vēl kāds ir saņēmis šādu pat ziņojumu. Padalieties ar saviem iespaidiem! :) Vai varbūt ir vēl kāds labs piemērs?

2 komentāri:

  1. Man liekas, ka †āds pats spams, kā jebkurš cits. Nelietīgi izmanto RE: opciju. Falsifikācija. No otras puses, ko var gribēt no dzeltenās preses.

    AtbildētDzēst
  2. Bet tomēr man šķiet pietiekami kvalitatīvs gājiens no dzeltenās preses :)

    AtbildētDzēst