pirmdiena, 2009. gada 27. jūlijs

Reklāma Twitter (ne)rullē

Šim bloga ierakstam mani pamudināja citāts, ko izlasīju citā blogā portālā BrandRepublic. Autors Dan Leahul raksta: "Is Twitter mainstream yet? Advertisers certainly think so, too bad consumers don't agree. (..) About half of advertisers surveyed (45%) believe Twitter is an essential business tool and is poised to grow exponentially over the next few years, compared to about one in 10 consumers who also say so." Bloga autors atsaucas uz pētījumu LinkedIn Research Network/Harris Poll

Visa šī situācija man atgādināja par bildēm vienā manā senākā bloga ierakstā par to, kā mārketētājs un klients redz tirgu. Atcerējos vēl vienu piemēru no semināra, kur lektors teica, ka tikai reklāmistu sabiedrībā 98 procentiem cilvēku ir IPhone. Pārējā sabiedrībā šī proporcija nav tik liela :) 

Līdzīgu piemēru droši vien ir daudz. Bet kāpēc vispār rodas šāda atšķirība starp reklāmistiem/ mārketētājiem un parastajiem homo sapiens? manā skatījumā, pirmām kārtām, neskatoties uz to, ka mācību grāmatās ir rakstīts - nespried par klientu, skatoties uz saviem ieradumiem - mārketētāji tieši to dara. Protams, ir grūti paiet malā un paskatīties uz visu no malas. Mans ieteikums - pajautā kādam, ko viņš par to domā. Ja ne citādāk, tomēr pametīs kādu svaigu domu un redzējumu.

Otrām kārtām, ja runājam par reklāmas efektivitāti socializācijas portālos, manuprāt, reklāmas un mārketinga cilvēki izcūko savas iespējas. Tā rezultātā rodas vispārējs nosodījums pret jebkādām reklāmas darbībām portālos. Par to nesen rakstīja Onkulis .

Secinājums? Mēģini domāt kā klients un Tava pārdošanas stratēģija kļūs efektīvāka. Turklāt, papildus tam, visus piedāvājumus kritiski izvērtē. Ne visas idejas, kas radušās prāta vētras laikā, ir tiešām labas un vajadzīgas.   

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru