Kādreiz bija kreņķis par to, ka "video killed the radio star.." Nu jau kādu laiku šis kreņķis ir pavisam citā līmenī, jo digitalizācija "killes almost every traditional form of communication".
Daudzus bažīgus dara sociālie tīkli. Nu jau arī Holivudu. Laikraksta "The Baltimore Sun" interneta versijā rodams interesants raksts par Holivudas raizēm, kas nav svešas arī citu nozaru darboņiem - saturs tiek veidots, balstoties uz rakstītāju pieredzi nevis to, ko uzņēmums gribētu uzsvērt. Ar filmu industriju ir līdzīgi: "Box-office watchers say the dramatic swings may be caused by Twitter and other social networking sites that can blast instant raves - or pans - to hundreds of people just minutes after the credits roll." Tas nozīmē, ka vairs tik ļoti nav jāuztraucas par tradicionālajiem kritiķu aprakstiem. Lielāka uzmanība jāpievērš parastajiem Twitter lietotājiem: "Almost every time after I go out [to a movie], I'll tweet about it," says Lindsay Wailes, a cook and barista from Westminster. "I tweeted about 'G.I. Joe' as soon as I left the theater."
Kā Holivuda ar to sadzīvo? "The Weinstein Co. has already done that big-time for the Friday release of the Quentin Tarantino - Brad Pitt World War II epic "Inglourious Basterds." The company packed a screening at San Diego's Comicon with people who won access via Twitter. It also staged "the first ever Red Carpet Twitter meet-up" during the movie's premiere at Mann's Chinese in Hollywood, generating celebrity tweets including Sarah Silverman's "just made me smile forever" and Tony Hawk's "another Tarantino classic." Vienkārši nākas pielāgoties, paralēli veidojot savu pieeju. Tāpēc ir tapusi interneta vietne Flixster, kur pulcēties filmu faniem.
Bet neviens nevar aizliegt cilvēkam pateikt ko viņš domā par filmu. Vienkārši ir jāskatās, lai neizplata nepatiesas ziņas, ķipa pasaka ka filma galīgs mēsls, bet beigās tik laba, ka parauj 10 oskarus un visi nožēlo ka neaizgāja noskatīties un holivudai netika kāds grasis, lai veidotu jaunas filmiņas.
AtbildētDzēstProtams, ka nevar aizliegt, bet uzņēmumam ir jāpārdomā stratēģija, kā rīkoties un arī jāseko līdzi tam, kādas diskusijas par to notiek interneta vidē.
AtbildētDzēst