Komentāri un lietotāju radītais saturs internetā aizvien vairāk skar arī mazos un vietējos uzņēmumus. Pilsētu un cita maza mēroga mājas lapām kļūstot interaktīvākām, cilvēkiem ir iespēja aktīvāk paust savu viedokli. Par to pirms kāda laika rakstīja arī laikraksts The New York Times, neskatoties uz to, ka šajā valstī un pilsētā vietējie mērogi ir cita lieluma. Taču galvenais vēstījums paliek nemainīgs neatkarīgi no nozares, uzņēmuma vai reģiona lieluma:
- pieslēdzies un seko līdzi. Galvenais ir neizlikties, ka viss ir kārtībā;
- mēģini ietekmēt informāciju, pieklājīgi atbildot uz komentāriem vai izplatot pozitīvas ziņas.
Ir jau vēl pavisam vienkāršs risinājums, kas man šķiet vislabākais: "The best way to ensure that you have positive reviews is to offer good products and good service." Un ir jāapzinās, ka uzņēmumu darbība, produkti un pakalpojumi digitālo mediju laikmetā kļūst aizvien populārāki.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru