trešdiena, 2009. gada 2. septembris
Un joprojām kreatīvitāte duss..
Kaut kur nesen lasīju, ka mārketinga spečuks Seth Godin jau ir izgājis no modes. Iespējams, bet pēdējā ierakstā viņam ir briljants formulējums problēmai, kas jau kādu laiku aktuāla viscaur pasaulē - mārketinga speciālistu švakajai spējai izmantot jaunos medijus. Tas, protams, ar retiem izņēmumiem: "Marketing online takes too much measurement, patience, creativity, technical knowledge, flexibility, speed and authenticity. It requires too much thinking and not enough going out for dinner with clients." Šo pašu domu graudu man gribētos attiecināt uz mārketinga un reklāmas nozari tepat Latvijā kopumā. Kaut kā izskatās visi ir pārāk iesēdējušies savās siltajās vietiņās. Nekā kreatīva, jo tam vajadzīgs vairāk laika un krietni lielāks ieguldītais darbs.
Abonēt:
Ziņas komentāri (Atom)
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru