sestdiena, 2010. gada 6. februāris

Lielie zīmoli izvēlas individuālu pieeju tirgiem

Tviterī jau padalījos ar pāris linkiem no maniem novērojumiem par to, ka globālie zīmoli, uzsākot aktīvu kampaņu ienākšanai lokālajos tirgos vai atsvaidzinot tur savu klātesamību, aizvien vairāk pievēršas nacionālo īpatnību iekļaušanai kampaņā. Šī rīcība, manuprāt, ir neapšaubāmi saistīta ar mēģinājumu izcelt apziņu "mēs zinām, kur esam; mēs zinām, kas esat jūs un mēs jūs respektējam." Man šķiet, ka dārga iniciatīva, bet noteikti sasniedz mērķi. Te daži piemēri.

1. Pepsi kampaņa Argentīnā

2. Lokālās pieejas turpinājums Spānijā

3. Un mans šābrīža favorīts - Burger King Krievijā :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru