trešdiena, 2010. gada 14. aprīlis

Pēdējā laika labākā akcija - Nordea pensiju klientu piesaiste

Es esmu sajūsmā par to, ka Latvijā kāds uzņēmums patiešām spēj radīt lielisku kampaņu savam produktam. Šoreiz runa ir par Nordea pensijām un to promociju Stockmann Trako dienu laikā. Ja pareizi saprotu, jēga ir šāda - Trako dienu laikā pasludini Nordea par savu pensijas uzkrājuma apsaimniekotāju, noslēdzot līgumu, un esi starp pirmajiem 500, kas iegūst biļeti uz Positivus festivālu. 

Šodien pirmā Trakā diena. Kolēģe teica, ka rindas tādas, ka i nemaz nedomā ātri tikt pie labumiem. Un tas viss tāpēc, ka, manuprāt, ir nevainojami izvēlēta vieta, laiks, auditorija un arī balva, ko iegūst ātrākie. Vieta - pulcējas daudz cilvēku un veikals tomēr ir zināmāks par jebkuru bankas filiāles atrašanās vietu. Laiks - Trakās dienas, kad veikalā jau tā ir daudz cilvēku. Auditorija - gados jauni cilvēki, kas, iespējams, pēc gada jau būs aizmirsuši, kas ir viņu pensiju apsaimniekotājs un, lai jau ir, kas ir. Tāpat daļai nav vēlmes un laika tajā visā iedziļināties, turklāt pensija tak vēl tālu. Bet bankai tikmēr savs procentiņš atleks. Balva - ļoti precīzi piesaista vēlamo auditoriju.

Pēc visa spriežot šai kampaņai nav tērēts nezin kāds budžets. Manīju vien retvītos ziņas Tviterī. Kopējais vērtējums - 9+ no 10 iespējamām ballēm. Malači!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru