Es vienmēr esmu piederējusi tiem, kas saka - nav slikta produkta, ir tikai slikts (lasīt - nepareizs) mārketings. Nu labi, pierunājāt, ir jau nozīme arī produktam. Bet mana pārliecība ir, ka galvenais tomēr ir cena, pieejamība un reklāma jeb informācija. Tā es saviem vārdiem nosauktu klasiskās 4P jeb mārketinga miksa pozīcijas.

Cik daudz ir piemēru tam, ka produkts vai pakalpojums nav izcils, bet vienalga to pērk. Un dažkārt tas pat nav lēts. Un vienalga pērk. Jo tas ir atradis pareizo auditoriju un pareizo komunikācijas formu. Komunikācija notiek aktīvi, interesanti, radoši, un cilvēks galā par to visu ir gatavs maksāt. Tas nozīmē, ka slikta produkta nav. Ir tikai slikta pārdošana vai nepareiza mērķauditorija.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru