otrdiena, 2014. gada 18. februāris

Jaunumi Latvijas radio tirgū

Pagājušajā nedēļā Radio SWH grupa nāca klajā ar paziņojumu par jaunu radiostaciju. Ir patiesi grūti saprast, kāpēc šāds solis. Jaunās radio stacijas nosaukums ir SWH Gold un tā spēlē 80. un 90. gadu mūziku. Un šajā segmentā tirgus ir diezgan piepildīts - latviešu auditorijā ļooooti stabila vieta ir Radio Skonto, savukārt krievu mūzikas segmentā ir nostabilizējies radio Retro FM. Izskatās, ka diemžēl SWH metas pakaļ un kopē nevis rada ko jaunu. Žēl. Taču visjautrākais šajā stāstā ir jaunās radiostacijas sauklis. Nē, tas patiesībā ir bēdīgi: "Mūs izslēgt nevar". Godīgi? Man ir bail slēgt iekšā, ja pēc tam izslēgt nevarēs! Kā šausmu filmā! 


Šoreiz man ir pretstatā viens labais piemērs - mediju grupa, kam pieder radio MIX FM. Tajā ietilpst vairākas radio stacijas, kā arī interneta portāls un nu jau kādu laiku arī TV kanāls. Nesen šī grupa prezentējusi savu saukli, kas ir reti izdevies. Reti saku tāpēc, ka patiešām nav bieži gadījumi, kad izdodas radīt saukli, kuru var adresēt jebkurai auditorijai - gan gala patērētājam, gan biznesa partnerim. Un MIX Media grupai tas ir izdevies: "It's all about the right mix". Sauklī ietverts:
- radio stacijas nosaukums; 
- ziņojums klausītājam, ka šeit vienuviet ir vairāki mediji - radio, internets un televīzija;
- ziņojums reklāmdevējam, ka, izmantojot visu iepriekšminēto mediju kombināciju, viņš sasniegs labāko mediju "miksli".
Malači! Pilnīgs pretstats kādreiz nacionālajam un daudz apspriestajam tūrisma sauklim - zeme, kas dzied. Sauklis it kā labs, bet der tikai mazai daļai auditorijas. 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru