ceturtdiena, 2014. gada 4. septembris

Rindā pie APPLE pēc nezinkā

Es vienmēr esmu bijusi sajūsmā par uzņēmumu APPLE. Nē, es nelietoju IPhone un nebrāžos pēc jaunākā IPad, kad vien ir iespēja. Es vairāk sevi pieskaitu pie sajūsminātajiem vērotājiem, kas priecājas par Apple spēju manipulēt ar cilvēku veselo saprātu. Tieši tāpēc es teiktu, ka APPLE ir viens no ietekmīgākajiem zīmoliem, kāds jebkad radīts. Tam par apliecinājumu ir vakardien CNBC publicētā ziņa:


Ziņas pamatdoma - cilvēki stāv rindā un paši nezina, pēc kā. Nav pat zināms datums! Teorētiski nav zināms, vai vispār kaut kas mainīsies līdz ar jauno modeli (protams, APPLE diez vai tik nekrietni piekrāps savus fanus). 
"That's the thing with iPhone fans—even though they just got the iPhone 5s last year, they still want the latest and greatest."

1 komentārs:

  1. Ģeniāli marketinga gājieni, ko vērts apbrīnot. Tā zombēt prot tikai retais.

    AtbildētDzēst