pirmdiena, 2014. gada 29. decembris

Jautājums pa telefonu bankai - mokas 5 minūšu garumā

Šodien sapratu, ka ātri piezvanīt un kaut ko noskaidrot vairs nav opcija klientam. Man bija nepieciešams izņemt skaidru naudu no bankomāta. Piestāju pie SEB bankas bankomāta ar savu SWEDBANK karti. Tā kā man vienmēr jūk, kuros bankomātos varu izņemt naudu bez komisijas maksas, nolēmu to ātri noskaidrot piezvanot.

1) zvanu 1188;
2) LMT man atgādina, ka tas ir maksas zvans un maksa tiks iekļauta rēķinā;
3) pieklājīgā operatore atbilde, noskaidro man nepieciešamo, izstāsta. Saku paldies, bet man vēl piedāvā savienot ar numuru par papildus samaksu. PALDIES!
4) sastādu nosaukto bankas numuru;
5) ar mani sasveicinās automātiskais atbildētājs un liek izvēlēties sarunas valodu;
6) tālāk jāizvēlas sarunas temats - jānoklausās viss stāsts līdz galam, jo es taču nezinu, varbūt nākamais nosauktais būs tas, kas precīzāk atbilst manām vajadzībām;
7) piedāvā ievadīt identifikācijas numuru, lai savienotu ar konkrētu speciālistu vai piedāvā nospiest zvaigznīti, lai vienkārši (beidzot!) sazinātos ar banku;
8) vēl noklausos tekstu, ka banka vēlas informēt - pakalpojuma kvalitātes uzlabošanai mūsu saruna tiks ierakstīta.

Un beidzot pēc 5 minūšu intensīvas domāšanas un taustiņu spaidīšanas esmu laimīgi noskaidrojusi, ka varu izņemt naudu bez komisijas maksas :) Tā arī nesaprotu, vai tiešām interneta laikmets mūs ir padarījis tik steidzīgus, ka telefona sarunas mums šķiet par garu. Vai varbūt tomēr vajadzētu padomāt par klientu, kam viss šis ir jānoklausās... Varbūt vienkārši ielikt kaut kur tiesību atrunu un viss - lai vismaz no kaut kāda teksta paglābtu klientu :)

1 komentārs:

  1. Šobrīd atkratīties no telefonsuporta ir modes kliedziens daudzos lielos Latvijas uzņēmumos. Laikam kādā gudrā konferencē pastāstīja, ka tā var būtiski ieekonomēt līdzekļus.

    AtbildētDzēst