pirmdiena, 2015. gada 12. janvāris

Uzņēmums aicina būt piesardzīgam, lai nebūtu jākļūst par tā klientu

Manā e-pasta vēstulē pirms bīstamās vētras iekrita vēstule, kas par to brīdināja, Tas, ka man nav siltumnīcas un pat ne vietas, kur potenciāli varētu siltumnīcu nolikt, tas šoreiz nespēlēja nekādu lomu. Acīmredzami informācija tika sūtīta visām e-pasta adresēm, kas ir datu bāzē. It kā jau noderīga ziņa, labs brīdinājums. Man grūti spriest, vai dotos noņemt siltumnīcas plēvi, ja man būtu siltumnīca un es šādu e-pastu saņemtu. Katrā ziņā gudrāk no biznesa viedokļa šādu ziņu būtu sūtīt pēc vētras.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru