pirmdiena, 2015. gada 16. marts

Inbox.lv pētījums: arī Latvijā viens no populārākajiem informācijas iegūšanas veidiem ir internets

Inbox.lv nule publicējis pētījuma rezultātus par interneta reklāmu saistību ar produktu vai pakalpojuma iegādi. Diemžēl nekur nav atrodama informācija, cik cilvēku tika aptaujāti, kādās vecuma grupās un kādos ģeogrāfiskajos reģionos viņi dzīvo. Pieņemsim, ka pētījuma rezultāti ir gana objektīvi, lai atspoguļotu patieso situāciju. Un te būs ieskats:


78% respondentu atzīst, ka ērtākais veids, kur uzzināt informāciju par jauniem produktiem un pakalpojumiem, ir internets. Nākamais populārākais informācijas iegūšanas kanāls ir TV, taču atšķirība starp abiem minētajiem ir milzīga. 


Jautāti par piemērotākajiem reklāmas veidiem, respondenti vienlīdz bieži nosauc vairākus veidus. Lai kā Inbox izplatītajā paziņojumā uzsvērtu e-pasta nozīmību, par vienlīdz efektīviem tiek atzīti gan cenu salīdzināšanas portāli, gan baneri gan raksti par preci vai pakalpojumu. Pēc Inbox Polls datiem internetā informāciju vislabprātāk meklē par elektronikas precēm, apģērbiem, aksesuāriem un ceļojumu pakalpojumiem. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru