ceturtdiena, 2015. gada 19. marts

Baneru uzvaras gājiens beidzies. Lai dzīvo saturā iekļautā reklāma!

Programmatūras uzņēmums Sharethrough sadarbībā ar Nielsen ir veicis pētījumu par labākajām baneru vietām saturā, īpašu uzmanību pievēršot reklāmai mobilajos telefonos. Secinājums ir pārliecinošs - vislabāk strādā reklāma, kas ir iekļauta saturā nevis atsevišķi izvietotie baneri. 


Sponsorētie raksti daudz organiskāk iekļaujas saturā. Lasītājam nav jāsadala uzmanība vai nav jāpārtrauc lasīt. Īpaši svarīgi tas ir tik mazā logā kāds ir mobilā telefona ekrāns. Man interesants šķita vēl viens zemāk attēlots iemesls - cilvēki meklē, ko lasīt. Slidinot uz leju ziņu lentu, lasītāja acs vienmēr apstājas pie kā interesanta.


Lai lasītājs apstātos tieši pie reklāmraksta, tam jāapvieno vairāki elementi, kas izraisa interesi. Kas interesanti - šādā gadījumā teksta veidotājam nav jābūt kodolīgam savos izteikumos. Jo garāks, aprakstošāks un interesantāks būs nosaukums, jo lielāka iespējamība, ka lasītājs pie šī raksta apstāsies.


Ar interesi gan nekas nebeidzas. Iespējami vairāk nepieciešams izcelt dažādas detaļas, kas saistītas ar zīmolu - atslēgas vārdi, logo, bildes ar produktiem u.tml.


 Nedaudz izvērstāks pētījuma apkopojums angļu valodā skatāms šeit.

3 komentāri:

  1. Ļoti interesants un noderīgs raksts, tomēr vēlos teikt, ka šo reklāmu iespēju izmantotājiem vēl jāpadomā par kvalitatīvu lapas darbību, jo nereti gadās tā, ka spiežot uz reklāmas nenonākam nekur. Jo lapa vienkārši nestrādā.

    AtbildētDzēst
  2. Ja godīgi tāda veida reklāma ir vairāk apnicīga nekā banneri... :)

    AtbildētDzēst