svētdiena, 2015. gada 1. marts

Twitter ieraksti Google rezultātos - kā notiek tagad un kā būs nākotnē

Februāra sākumā medijos parādījās ziņa, ka Google un Twitter ir vienojušies par sadarbību, lai turpmāk Twitter ieraksti meklētājā parādītos vairāk un biežāk, proti, uzreiz pēc to publicēšanas. Paredzams, ka tehniski tas būs iespējams jau tuvāko mēnešu laikā. Šīs sadarbības mērķis no Twitter veidotāju un uzturētāju puses ir vēlme rādīt informāciju no vietnes iespējami vairāk cilvēku, kas ikdienā neizmanto Twitter. Savukārt lielākais Google ieguvums būs pieeja "real-time" datiem jeb informācijai uzreiz pēc tās publicēšanas. Līdz šim Google, protams, piedāvāja Twitter ierakstus arī kā savus meklējumu rezultātus, taču tie ne vienmēr tie precīzi atbilda tam, kas tika meklēts. Šeit plašāka par izmaiņām, kas skars abu gigantu vienošanos.

ASV uzņēmums Stone Temple Consulting, kas jau vairāk kā 10 gadus nodarbojas ar SEO un interneta mārketinga optimizācijas risinājumu nodrošināšanu saviem klientiem, neilgi pēc Google un Twitter vienošanās veica pētījumu. Mērķis bija noskaidrot, kā šī vienošanās ietekmē meklēšanas rezultātus jau tagad. Pētījumā tika iekļauti 138 635 tvīti. Un tikai 7,4% no tiem parādās Google meklēšanas rezultātos. Līdz galam nav iespējams atbildēt uz jautājumu, kas nosaka, kuri tvīti būs šie 7%. Pētījumā pieļauts, ka rezultātiem ir saistība ar ieraksta radītāja sekotāju skaitu Tviterī, bet tā autori arī pieļauj, ka šī saistība var būt tikai sakritība. 


Interesanti, ka līdz šim Google nav uztvēris Twitter kā ziņu avotu. Zemāk redzamā pētījuma veidotāju tabula to apliecina. Neskatoties uz to, ka ieraksts 48 stundu laikā Google meklējuma rezultātos parādās biežāk, šī atšķirība nav uzkrītoša:


Attēli, mirkļbirkas un linki - tas viss Google patīk:



  

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru