otrdiena, 2015. gada 19. maijs

Reklāmas aktualitātes Twitter sociālajā tīklā. Jauns partneris Latvijā reklāmu izvietošanai

Twitter sociālajā tīkla reklāmas sadaļai jau dažus mēnešus ir partneris Latvijā - uzņēmums HTTPOOL BALTIC. Uzņēmums ir daļa no Twitter komandas. Pats uzņēmums sola, ka komandā ir īpaši apmācīti darbinieki, kuri spēj piedāvāt piemērotākos risinājumus katram klientam atkarībā no kampaņas mērķiem - pārdošanas veicināšana, auditorijas iesaiste, sasniedzamība, auditorijas sekotāju palielināšana, aplikāciju instalācijas, vizīte uz mājas lapām, utt. Saruna ar uzņēmuma menedžeri Latvijā/partneri Arni Ozolu.

Kā Jūs vērtējat Latvijas uzņēmumu interesi par Twitter reklāmu?
Latvija ir viena no vadošajām valstīm pasaulē attiecībā uz Twitter lietotāju skaitu pret  kopējo interneta lietotāju skaitu valstī. Latvijā zīmolu, kas izvērš savas aktivitātes Twitter vidē pārstāvnieciīa ir ļoti liela. Daži zīmoli jau tagad diezgan plaši un radoši izmanto Twitter piedāvātās auditorijas uzrunāšanas iespējas. Galvenokārt mūs priecē klientu atsauksmes par rezultātiem, kas ir pārsniegušas ekspektācijas. Ar Twitter reklāmas palīdzību mēs piedāvājam vēl vairāk iespēju sasniegt daudz lielāku auditoriju, precīzāk izvēlēties mērķauditoriju un atbilstošo uzrunāšanas veidu. 

Kādas ir kopējās tendences reklāmai Twitter?
Reklāmai Twitter jābūt iesaistošai un atbilstošai konkrētā brīža aktualitātēm. Reklāma var būt ikdienas komunikācijas līmenī, tā var būt kampaņveidīga vai "live". Kampaņu plānošana var būt dažāda - kampaņas ietvaros iespējams reaģējoša uz kādu notikumu, kas izvēršas par iepriekš plānotu aktivitāšu kopumu, kas pakārtots kādam aktuālam notikumam, piemēram, Eirovīzijai, Pasaules Čempionātam hokejā, Positivus festivālam, Reklāma Twitter nodrošina ieplānoto uzņēmuma jaunuma paziņošanu plašākai mērķauditorijai.
Twitter lietotāji ir pieraduši ka zīmoli šajā tīklā komunicē. To viņi uztver dabiski. Ar reklāmas palīdzību uzņēmumiem tagad tiek piedāvātas jaunas un plašākas  iespējas.
Tā kā aptuveni 80% no Twitter lietotājiem izmanto mobilās ierīces un galvenais “tvītošanas” laiks saskan ar televīzijas "prime time", tad Twitter paver arī diezgan plašas “second screen” iespējas zīmolu komunikācijā. 
Multivides risinājumi ir viena no pēdējā laika lielākajām aktivitātēm Twitter reklāmā. Mums ir pieejami ļoti daudz piemēri, kas to izskaidro vairāk. 

Kā reklāmas efektivitāti Twitter vērtē paši klienti?
Kā jau minēju iepriekš, tad aktīvākie Latvijas zīmoli jau ir veikuši savas testa kampaņas - LMT, BITE, Lattelecom, Swedbabk, Tuborg, Delfi. Jaunas kampaņas startē katru dienu. Priecē, ka rezultāti ir tādi, kas ļauj iekļaut Twitter regulārajos mediju un sabiedrisko attiecību plānos. 

Kādi ir reklāmas veidi?
Promoted Accounts - follower (sekotāju) bāzes palielināšana.
Promoted trend - ekskluzīva pozīcija vienam trendam vienai dienai vienā valstī.
Promoted Tweets - 8 dažādas Tweet reklāmas iespējas: video card, vine card, app install card, image card, product card, lead generation card, website summary card. Samaksa ir līdzīgi kā citos automātiskajos reklāmas risinājumos atkarībā no izmantotās formas (CPE, CPV, CPC, CPI, CPL). Visas reklāmas un budžetus pārvalda vai nu pats klients, mediju/digitālā/PR aģentūra vai arī to pārvaldi var uzticēt arī Httpool. 

Kādas "tārgetēšanas" iespējas piedāvā Twitter?
Followers (include / exclude).
Look a likes (like followers) - līdzīgi konkrētiem profiliem.
Interests - dažādas interešu formas.
Keywords - atslēgas vārdi.
Tailored audiences (exclude or include email lists).
GEO - ģeo targetings.
Gender - dzimums.
Mobile / Desktop - konkrētas ierīces un operātājsistēmas (sevišķi svarīgi tas ir aplikāciju instalēšanas gadījumā).


Daži noderīgi linki:
- pieeja pasaulē un ar Latviju salīdzināmos tirgos realizētām Twitter reklāmas kampaņām un rezultātiem: biz.twitter.com/success-stories/industry;
- individuālais treniņš, publiskas pamācības un demo internetā -https://twitter.twimg.com/TwitterAcademy_HeresHow.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru