sestdiena, 2015. gada 27. jūnijs

Maza internetveikala serviss

Ar šo ierakstu īpašs sveiciens tiem, kas saka, ka es rakstu tikai par sliktām lietām. Protams, tās ir sāpīgākas un vairāk paliek atmiņā. Taču taisnība jau arī ir - jāpievērš uzmanība arī labajām. Nule sastapos ar nelielu interneta veikalu, no kura apkalpošanas kvalitāti varētu pamācīties ne tikai citi interneta veikali. Ikvienam tirgotājam tas nāktu par labu, ja būtu nodrošināta šāda pakalpojuma kvalitāte. 

Man bija nepieciešami gumijas auto paklājiņi. Draugi nevarēja dot nekādus vērtīgus padomus, tad nu ķēros pie interneta ārēm. Protams, Google. Sponsorētais links - interneta veikals brizgovik.lv. 


Lapa atveras tieši tajā vietā, kur vajadzīgs. Manis meklētais ir. Cena mani apmierina, taču veikals nerosina lielu uzticību... Neesmu par tādu dzirdējusi, kas būtu ok, jo specifiski nišas produkti tomēr. Turklāt ne sieviešu auditorijai. Un tas arī laikam galvenais faktors, kas tālāko rīcību pasaka priekšā - mēģināšu rezervēt preci, bet, ja man prasīs ievadīt nepieciešamos datus maksājumam, tad pirkumu neveikšu. Nekādu problēmu! Rezervēju ar pēcapmaksu. Pēc dažām minūtēm zvana puisis un apstiprina rezervāciju. Jautā par man ērtāko laiku, kad varu aizbraukt pēc preces. Informē, ka pārdevējs var piebraukt ārpus darba laika, ja man tad ir ērtāk. Vienojamies, ka preci saņemšu darba laikā. E-pastā iekrīt rezervācijas apstiprinājums. Tik vienkārši! Un tik patīkami.    

5 komentāri:

  1. Domēna nosaukums tāds nelatvisks izklausās. Kādā mēlē apkalpošana, vai nebija komunikācijas problēmu?

    AtbildētDzēst
  2. Jā, vienīgais tas domēna nosaukums, tas gan ir neveiksmīgs. Puisis runāja latviešu valodā. Drusku jau jutās akcents, bet tas nekas. E-pasts skaidrā latviešu valodā, tā kā ar komunikāciju viss kārtībā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par atbildi

      Dzēst
    2. Emz, ja var pievest ārpus darba laika, diez maksā par virsstundām, un ko rēķinā rakstīts?

      Dzēst
    3. Ja ņem vērā, ka Rīgā ir pamatbizness, tad domēns ir apsveicams un viss kārtibā. Ko līdz superdomēns, ja apkalpošana ir nulle.

      Dzēst