piektdiena, 2009. gada 8. maijs

Mūslaiku krīzi salīdzina ar 20. gadsimta 30. gadiem. Arī reklāmā

Aizvien biežāk dažādos skaidrojumos par ekonomisko krīzi un tās attīstību, kā arī cilvēku nākotni parādās atsauce uz 20. gadsimta 30. gadiem. Par to šonedēļ laikraksta "Dienas Bizness" pielikumā "Impulss" runā Roberts Ķīlis. Viņš norāda uz vēl vairākām vēsturiskām līdzībām, kuras, cerams, nepiedzīvosim nākotnē, pieļaujot, ka cilvēce ir mācījusies no pagātnes kļūdām. Vai tieši otrādi - vēsture parāda, kas ar mums notiks nākotnē.

Mārketinga speciāliste Christina Kerley, kas blogotāju sabiedrībā pazīstama kā CK, savā blogā nesen arī apkatīja gadījumu, kad apdrošināšanas kompānija "Allstate" veido savu reklāmu uz salīdzinājumu ar 20. gadsimta 30. gadiem bāzes. CK ļoti patīk šī reklāma, un es sliecos viņai piekrist: "Yet Allstate doesn't speak to what we've lost, but to what still remains. (..) Grounding message of how we're back to the basics. And how the basics are good. (..) Hats off to Allstate--and to the agency who created this spot--for hitting all the right notes and for keeping with their historic theme of "you're in good hands"."

Šis tik tiešām IR iespēju laiks. Kamēr mēs tā nedomāsim un tā neliksim domāt saviem klientiem, būs grūti pielāgoties pārmaiņām, kuras jau IR notikušas bez mūsu ziņas.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru