ceturtdiena, 2010. gada 15. aprīlis

Sabiedriskās attiecības pret reklāmas profesionāļiem - kurš radošāks?

Pavasaris allaž ir bijis dažādu nozares konkursu laiks. Laikrakstā "Diena" ieraudzīju uzsaukumu pieteikties "Baltic PR Awards 2010" konkursā. Piesaistīja un šoreiz nebūt ne labā nozīmē reklāmas makets (tas kubiks fonā ir no lapas otras puses reklāmas :) :


Atmiņā atausa nesenais Latvian Art Directors Club reklamētais Adwards pasākums:


Protams, kalibrs cits - pirmā pasākuma organizatori ir profesionāļu asociācija, bet otrie reklāmas aģentūru galvenie virzītājspēki. Taču, apskatot šos abus reklāmas maketus, rodas jautājums - vai tiešām PR un reklāmas nozares profesionāļi ir TIK atšķirīgi - vieni radoši, otri ne? Vai varbūt vienkārši reklāmas cilvēki atvēl vairāk laika pasākuma koncepcijas izstrādei? ;)

3 komentāri:

  1. PR Latvijā vispār nerullē. Borings pilnīgs, jo asociāciju vadītāji ir tieši tādi. Ja pašiem nav pa spēkam radīt ko pa tiešam labu, tad piesaistat kādu, kas palīdz, lai nav jākaunas. Vecmodīgi ir gan baneri, gan viss pasākums. Pluss vēl kādas dalības maksas un ieejas maksa pat noslēguma pasākumā būšot jāmaksā :) Nesalīdzināt ar ADwardu, kas ir tas, uz ko tiekties! Neba Zanei un Ērikam darbu mazāk un laika vairāk.

    AtbildētDzēst
  2. Nezinot aizkulišu stāstu, kāpēc PR plakāts ir tik boaring (gan jau tam ir savi iemesli, bet vai tas ir attaisnojums), man šķiet, ka pie reklāmistiem radošais vipendrons vienmēr ir bijis lielāks. Tas nebūt nenozīmē, ka agresīva, noasiņojusi fizionomija man patīk labāk, taču šis man atgādina vairāk kādu rietumu sabiedrības pasākumu, kas notiek katru gadu, visi to zina, ir sava kārtība, un nav ko tur iespringt.

    AtbildētDzēst
  3. Arī man asiņaina seja nešķiet labākais reklāmas elements, bet te vismaz reklāmisti ir domājuši pie koncepta, ir gribējuši ar reklāmu kaut ko pateikt un arī spējuši atspoguļot to, kas notiek reklāmas industrijā. Ko nevarētu teikt par PR profesionāļiem.

    AtbildētDzēst