ceturtdiena, 2010. gada 6. maijs

Tikai normāla komunikācija - tas ir viss, ko vēlas klients

Šodien pasmaga saruna izvērsās ar nelielo aģentūru, kas visu laiku ir rūpējusies par uzņēmuma mājas lapas uzturēšanu. Un saruna izvērsās par to, ka nu jau kādu laiku mēs nejūtamies aprūpēti un visi darbi ievelkas, kā arī netiek izpildīti kvalitatīvi. Mani šādas situācijas nebeidz pārsteigt, zinot, ka pašlaik notiek smagas cīņas par klientu saglabāšanu. 

Var jau būt, ka uzņēmuma īpašniekam ir jābūt pieredzējušam reklāmas darbonim, lai veiksmīgi izpildītu, manuprāt, vienkāršos sadarbības ar klientu pamatnosacījumus. Lai nu kā, visiem ir ko pamācīties no Pludmales sporta centra Brazīlija. Tā kā manos pienākumos uzņēmumā ir arī aktīva līdzdalība pasākumu organizēšanā, palīdzēju ģenerēt idejas ballītei. Izdomājām, ka varētu iemēģināt Brazīliju. 


Aizrakstīju e-pastu. Gandrīz zibenīgi saņēmu atbildi no kontaktpersonas, ka viņa esot sapulcē un, tiklīdz būs tāda iespēja, ar mani sazināsies. Wow, cilvēks sapulces laikā atbild uz klientu e-pastiem? Pat es neesmu tik apzinīga :))) Pēc neilga laika sekoja telefonsaruna ar šo pašu personu, kas bija informēta par visu, nāca klajā ar piedāvājumu un mēs vienojāmies. Pēc dažām stundām manā e-pastā jau gozējās tāme ar ļoti precīzām izmaksām. Un sen tā nav bijis, ka nebija jādomā, par kurām pozīcijām varētu "padiskutēt". Cenas ļoti draudzīgas un optimālas - nav sajūtas, ka pārmaksājam par kaut ko. 

Es nesaprotu, vai tiešām šo iepriekšējo rindkopu ir tik grūti realizēt dzīvē? Brīžiem šķiet, ka dažiem uzņēmumiem tā šķiet kā Morzas ābece.

3 komentāri:

  1. pasutijuma raxc..
    nu sanjematies tachu

    AtbildētDzēst
  2. O, arī tipisks latvietis iekomentējis - ja kas slikts, tad man ir viedoklis, ja kas labs, tātad pasūtījums!
    Tikai piebilde - šajā blogā nav pasūtījuma rakstu; šī ir mana dienasgrāmata, kur apkopota mana pieredze. Man brīžiem liekas, ka tā jau pārāk daudz negatīvu lietu šeit, tāpēc gribas ko pozitīvu ierakstīt. Bet latviešiem jau tas nepatīk, ka kāds ir labāks par pārējiem. Jā, dažkārt man aizmirstas, kādā valstī dzīvoju :)

    AtbildētDzēst
  3. Tagad varu padalīties arī ar secinājumiem pēc pasākuma, kas vairs galīgi neizklausās pēc reklāmas - darbinieku attieksmi par laipnu un atsaucīgu nenosauksi.

    AtbildētDzēst