trešdiena, 2014. gada 17. septembris

Atziņas no pētījumu aģentūras TNS jaunākās ziņu lapas

Pētījumu aģentūra TNS ir publicējusi jauno ziņu lapu, kur citu starpā ir vērtīga informācija mārketinga speciālistiem. Viss ziņu lapas saturs ir pieejams šeit. Zemāk ir divas atziņas, ko man gribas izcelt no visas ziņu lapā atrodamās informācijas:

1) zīmola neatvairāmība - kas tā ir un kā pie tās tikt?

TNS, apkopojot un analizējot dažādās valstīs veiktu vairāk nekā 1000 zīmolu pētījumu ar NeedScope metodoloģiju datus, kur kartētas funkcionālās, sociālās un emocionālās saiknes starp zīmoliem un patērētājiem dažādos vajadzību stāvokļos, izstrādājis metodoloģiju, kas ļauj novērtēt zīmola neatvairāmību un aspektus, kas to ietekmē. Neatvairāmus zīmolus raksturo mērķtiecība identificēt patērētāju vajadzības, kuras tas vēlas ar savu produktu piedāvājumu un komunikāciju apmierināt. Atbilstoši tam tie ir izveidojuši savu zīmola piedāvājumu, ap kuru koncentrē savus biznesa modeļus. Šie zīmoli diferencējas atbilstoši plānotajam, un viņi zina, ka labums no neatvairāmības lielā mērā pārsniegs risku atgrūst dažus patērētājus. Tie ir zīmoli, kas ne vien spēj uzrunāt patērētāju vajadzības visos vajadzību līmeņos, aizraut ar komunikāciju, piedāvājumiem un reklāmām, bet arī sistemātiski un disciplinēti pieiet zīmola vadībai, lai panāktu tā viengabalainību, saistītu ar šīm vajadzībām. 8 aspekti, kas ir neatvairāmu zīmolu izveides un vadības pamatā:



2) divi svarīgākie rādītāji par Latvijas iedzīvotāju mediju patērēšanas paradumiem:

Interesanti, ka TV skatīšanās joprojām diezgan prevalē pār citiem brīvā laika pavadīšanas veidiem pie komunikāciju kanāliem. Tas redzams arī zemāk redzamajā grafikā - Latvijas iedzīvotājam joprojām mīļākais ekrāns ir TV.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru